بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره انار / ارزش صادرات یک بشکه کنسانتره انار ایران

ارزش صادرات یک بشکه کنسانتره انار ایران

برای درک صنعت آبمیوه و کنسانتره در سال حمایت از تولید ملی و همچنین افزایش ارزآوری برای کشور به اندازه‌ای مهم است که جالب است بدانید ارزش صادرات یک بشکه کنسانتره انار ایران برابر با فروش ۱۵ بشکه نفت خام است!

در حالیکه عمر تولید کنسانتره میوه در ایران کمتر از ده سال است؛ در همین مدت کوتاه بسیاری از صنایع تبدیلی دیگر میوه محور را تحت تأثیر قرار داده است. این در حالی است که در بعضی انواع کنسانتره میوه مانند پرتقال ایران به جایگاه نخست تولید نیز دست یافته بود اما به دلیل تغییر کاربری زمین های کشاورزی باغات پرتقال این حوزه وضعیت خوبی در حال حاضر ندارد و بسیاری از تولید کنندگان فقط به صورت سفارشی تولید می کنند. جالب اینکه در سالهای اخیر به دلیل عدم حمایت از صنعت کنسانتره ساز در حوزه تدارک مواد اولیه و همچنین تکنولوژی تولید بعنوان مثال کنسانتره میوه پرتقال برزیلی چندین برابر نمونه داخلی در بازار کشور و در پرده دلالان این صنعت فروش می کند.

با این وجود تولیدکنندگان نهاده های کنسانتره میوه می توانند با حمایت صنایع تبدیلی پس از کنسانتره میوه مانند آبمیوه سازی، به انواع کنسانتره میوه ایرانی تبدیل شده و به بازارهای جذاب سایر کشورها نیز مانند عراق صادرات شوند.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

فروش کنسانتره انار صادراتی

فروش کنسانتره انار صادراتی اسپتیک

سالانه فروش کنسانتره ی انار به صورت انبوه به کشور های صورت می گیرد و …

کنسانتره ایران