بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره انگور / تولید کنسانتره انگور سفید و قرمز کارمزدی

تولید کنسانتره انگور سفید و قرمز کارمزدی

تولید کنسانتره انگور هر ساله با شروع فصل تابستان آغاز شده و برای انواع کنسانتره انگور سفید و قرمز به صورت دستمزدی و حق العمل قابل انجام است. اگر به دنبال بهترین قیمت کنسانتره انگور برای خرید در حجم عمده هستید، بهتر است که انگور منطقه خاصی را که مورد پسند شما می باشد، برای خرید و فراوری در کارخانجات تولید کنسانتره و پوره میوه اقدام نمایید.

کنسانتره انگور

انگور از عمده محصولات کشاورزی در ایران محسوب می گردد که برای بسیاری از انواع نژادهای انگور سفید و قرمز می توان با قیمت مناسبی آن را خرید و پس از آن برای تولید کنسانتره، آروما و … استفاده کرد. امروزه در صنایع آبمیوه سازی، لواشک سازی، ترشک سازی، تولید سرکه و … از خرید و فروش کنسانتره انگور سفید و قرمز استفاده می شود. این میوه پر خاصیت به صورت کلی در انواع انگور سفید  و قرمز وجود دارد، که البته انگور سیاه را از انواع انگور قرمز نیز میتوان متمایز ساخت تا برای مصارفی که با رنگ خاصی مد نظر هستند استفاده شود. خواص فوق العاده ضد عفونت انگور برای مصرف کنندگان آن موجب شده است تا بسیاری از پزشکان طب سنتی نیز بر مصارف مستمر انواع آن توصیه کنند.

کنسانتره انگور

تولید کنسانتره انگور

تولید کنسانتره انگور در فصل تابستان هر سال آغاز می شود و با توجه به گستردگی تولید انواع نژادهای انگور در سراسر ایران، کارخانه های زیادی در مشهد، ارومیه، تهران، خوی و … به تولید انواع کنسانتره انگور مشغول هستند. شاید کنسانتره انگور سفید بیشترین مصرف را پس از کنسانتره سیب داراست. امروزه در تولیدات انواع آبمیوه های حلال در ایران از طعم کنسانتره انگور سفید و قرمز و حتی ترکیب با سایر میوه ها استفاده می شود تا در طول روزهای سال از انواع خواص و طعم های آن استفاده شود. همچنین سایر کشورها نیز برای تولیدات آبمیوه و مشروب از کنسانتره انگور و یا آب انگور استفاده می کنند.

در عین نوپابودن صنعت کنسانتره سازی در ایران، امروزه تولید کنسانتره میوه های زیادی در ایران دارای سابقه بیست ساله شده اند و می تواند برای انواع کنسانتره پرتقال، کنسانتره انگور، کنسانتره سیب، کنسانتره انار، کنسانتره زرشک، پوره زردآلو و … بازارهای صادراتی بسیار مفیدی به کشورهای روسیه، قطر، عراق، تایلند، چین، آلمان و … از طریق بازرگانی های معتبری چون پارس فراور واحد سرخ فراوران انجام گردد.

منبع: سایت کنسانتره میوه

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

فروش کنسانتره انگور

فروش کنسانتره انگور ارگانیک

فروش کنسانتره انگور ارگانیک پس از تولید در کارخانه ها توسط مراکز پخش و فروش …

کنسانتره ایران