بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره مرکبات / تولید کنسانتره مرکبات شمال با قیمت مناسب

تولید کنسانتره مرکبات شمال با قیمت مناسب

تولید کنسانتره مرکبات شمال هر ساله عرضه بسیار خوبی دارد. از این جهت فروش این محصولات با قیمت بسیار مناسبی انجام می گیرد.

مرکبات شمال از نظر حجم برداشت و طعم محصولات بسیار بازار خوبی در ایران دارند که اندازه حجم برداشت زیاد مزید بر علت می شود که از این محصولات برای تولید فراورده های میوه ای استفاده شود تا میزان عمر نگهداری آنها پس از چیدن از درخت افزایش یابد.

کنسانتره مرکبات شمال

شاید مشهورترین محصول تولید از نوار استان های شمال کشورمان مرکبات آن باشد. این نوار از یک سمت جلگه حاصلخیز و آبخیز خزر را دارد و از سوی دیگر دامنه رشته کوه البرز را در مجاورت می بیند. مرکبات شمال در حجم بسیار زیادی هر ساله تولید می شوند، همین امر موجب می شود تا تولیدکنندگان فراورده های میوه ای به صورت ساختاری زنجیره ای فعالیت گسترده ای داشته باشند.

اولین فراورده میوه ای مرکبات برای حفظ خواص و بیشتر افزایش زمان نگهداری آن در اولین مرحله تبدیل به کنسانتره است. بعنوان مثال هر ساله ارقام خوبی از پرتقال و کیوی شمال تبدیل به کنسانتره می شود. البته تکنولوژی های قدیمی تولیدی گاهی بر تولیدات تأثیرگذار است و به خاطر فقر تکنولوژی دستگاه ها مجبور به واردات بی رویه محصولات با کیفیت بهتر نمونه های خارجی هستیم.

کنسانتره مرکبات

بعنوان مثال برای فراورده های پرتقال بسیاری از نکتارها از کشورهای دیگر وارد می شوند در حالیکه خود میوه پرتقال از کشور ما نیز به آنها صادرات می شوند.

قیمت مناسب تولید کنسانتره تولید داخل ویژگی جذابی است اما باید کیفیت اصل قرار گیرد در شرایطی که رقابت پذیری شرط مهم بقاست. در کنسانتره های مرکبات ایران کنسانتره پرتقال و کنسانتره لیمو جایگاه جهانی بسیار خوبی دارند.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
کنسانتره ایران