بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / پوره میوه / خرید انواع پوره میوه وارداتی

خرید انواع پوره میوه وارداتی

پوره میوه وارداتی یکی از انواع فراورده های میوه ای است که برای نگهداری بهتر و طولانی تر آن تهیه می شود. خرید انواع پوره میوه در فصول مختلف سال انجام می گیرد. با شیوع ویروس منحوس کرونا در دنیا، در سال ۱۴۰۰ صادرات پوره میوه جات ایرانی به اوج خود رسید. این عاملی برای افزایش قیمت نیز شده است.

خرید پوره میوه

برای خرید پوره میوه در انواع میوه های وارداتی و ایرانی می توانید در این سایت اینترنتی اطلاعات مفیدی از انواع میوه هایی که برای آنها تولید پوره میوه انجام می شود کسب نمایید. از آنجا که فروش عمده پوره میوه در این سایت انجام می شود بارگیری ها به صورت بشکه ای و در حجم خریدهای تناژی توجیه اقتصادی برای تولید کننده دارد.

پوره میوه در شرکت میوه جات صنعتی پارس فراور تولید شده است و کیفیت محصولات تأمین شده از کشاورزان مورد تأیید تیم کیفیت و تولید پوره می باشد. خرید پوره میوه جات ایرانی در انواع زیر قابل ارائه است. به دلیل افزایش قیمت های تولید میوه های برداشتی سال جدید، استعلام قیمت پوره میوه را لطفاً به روز و از طریق ارتباط با کارشناسان فروش و بازرگانی اقدام نمایید.

خرید انواع پوره میوه

خرید پوره میوه لازم وارداتی

برخی از پوره های میوه بهتر است خرید خارجی شود. این پوره میوه ها به دلیل اینکه از میوه های خام تهیه می شود در پروسه پخت لبنیات طعم دار نیز به خوبی طعم و بو و رنگ طبیعی می گیرد. پوره میوه وارداتی عموماً از هند و ترکیه واردات می شوند.

پوره موز هند

از جمله پوره میوه های محبوب در صنعت لبنیات می باشد که دارای طعم و مزه و تولیدپذیری فوق العاده ای دارد. پوره موز به دلیل اینکه به هنگام برداشت موز سبز تولید می شود؛ می توان گفت به هیچ کیفیتی در ایران قابل رقابت تولید نیست. تولید کننده هایی نیز که سعی در تولید و سوداوری بیشتر این محصول در داخل کشور کرده اند از کرده خود پشیمانند.

پوره انبه آلفونسو هند

پوره انبه نیز به همین ترتیب تولید می شود و با کیفیت طعم بی نظیر آن بسیار مورد درخواست تولید کنندگان داخلی قرار گرفته است.

پوره تمشک

یک میوه با رنگ و طعم خاص که تیراژ فروش بالایی ندارد و در داخل با وجود تأمین تمشک فراوان چندان توجیهی بابت تولید پوره آن وجود ندارد.

دسته بندی بهترین انواع پوره میوه ایرانی

انواع پوره میوه

مشکل میوه های با بافت فیبری مانند سیب، هلو، زردالو، شلیل و گلابی و … این می باشد که در طولانی مدت قابل نگهداری مطمئن نیستند. حال که این مساله جدی است بهتر است برای شما بگوییم که هزینه میوه نیز بسیار بالا رفته است و برای یک خانوار معمولی جامعه تأمین میوه ها به صورت روزانه سخت شده است.

پس مانند گذشته نیست که هرکسی توان تولید مربا، رب، مارمالاد، ترشی جات و پوره میوه مناسب کودکان در منزل داشته باشد. ترجیح بر این شده است که انواع پوره میوه را از دست یک خریدار مطمئن تهیه کنیم.

این به چه معنی است؟!

یعنی پوره میوه صبحانه، مربا شیشه ای، لواشک بر پایه پوره میوه جات، انواع سس و … در کارخانه تولیدی شما از انواع پوره میوه ایرانی که میوه آن نیز در ایران وجود دارد قابل تولید است.

پوره مانند کنسانتره میوه برای افزایش زمان نگهداری محصول تولید می شود و در انواع میوه های که دارای آب میان بافتی کمتری هستند استفاده می شود.

پوره های میوه مانند سیب، زردآلو، هلو و … در ایران تولید می شود. برخی از پوره ها مانند سیب به خاطر حجم تولید زیاد هر ساله سیب درختی قابل توجه است، البته که حجم تولیدات پوره میوه چندان زیاد نیست.

با این وجود برای تهیه انواع نوشیدنی های متنوع و اسموتی و … می توان از پوره میوه ها استفاده کرد. در انواعی که نمونه مشابه داخلی ندارند و در واقع میوه های سایر کشورها هستند، مانند انبه از نمونه پوره و کنسانتره های وارداتی استفاده می شود.

انواع پوره میوه

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

پوره میوه

صادرات مستقیم انواع پوره میوه

صادرات پوره میوه در انواع و اقسام نمونه های مختلف به طور مستقیم از پایتخت …

کنسانتره ایران