بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره میوه / خرید عمده کنسانتره میوه ها استوایی با کیفیت

خرید عمده کنسانتره میوه ها استوایی با کیفیت

کنسانتره میوه ها استوایی در ایران تولید نمی شود و ی اگر تولید شود در حجم کم و به صورت سفارشی است. برای خرید عمده انواع با کیفیت این کنسانتره بهتر است با بازرگانی هایی که یا واردکننده هستند و یا تولید کنندگان داخلی محصول خود را به آنها عرضه می کنند ارتباط مؤثری برقرار شود.

کنسانتره میوه ها

کنسانتره میوه ها در تمام فصول سال وجود دارند و خواص تمامی میوه های اولیه ورودی به تولید کنسانتره را نیز در خود دارند. انواع میوه های بازارهای ایران معمولاً در فصول بهار و تابستان به برداشت می رسد و شامل توت فرنگی، آلبالو، پرتقال، انگور و … می باشد. در عین حال از آنجا که میوه های استوایی مانند آناناس در ایران وجود ندارند؛ برای خرید فراورده های میوه ای آنها نیز استقبال قابل توجه است. از این جهت بازرگانی هایی در ایران هستند که به صورت تخصصی به واردات انواع کنسانتره میوه استوایی و یا تولید آنها بصورت سفارشی در کارخانجات ایران اقدام می کنند.

کنسانتره میوه ها

خرید عمده کنسانتره میوه

برای خرید عمده کنسانتره میوه ها بهتر است که به صورت سفارشی ثبت سفارش شود. یکی از این انواع کنسانتره ها که برای میوه های استوایی است در ایران بر سر خرید انواع آنها رقابت زیاد است و مثلاً تولید کنندگان آبمیوه مانند سن ایچ، سان استار و … برای توسعه برند خود همواره از انواع کنسانتره میوه استوایی استقبال می کنند.

خرید کنسانتره میوه

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

فروش کنسانتره میوه

فروش کنسانتره میوه اسپتیک مشهد در تهران

کنسانتره میوه که همان کاهش وزن میوه با حذف آب آن است، در واقع همان …

کنسانتره ایران