بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کنسانتره انار / خرید نقدی کنسانتره انار شفاف یزد

خرید نقدی کنسانتره انار شفاف یزد

کنسانتره انار یکی از انواع پر طرفدار کنسانتره در بازار نوشیدنی است که از تولید انواع انار شفاف یزد تولید می شود. از آنجا که بازرگانی سرخ فراوران در حوزه عرضه کنسانتره انار نیاز به تأمین کننده دارد، به صورت نقدی و با شرایط پرداخت ویژه از عرضه کنندگان کنسانتره انار یزد دعوت به همکاری می کند. خرید کنسانتره انار شفاف و ملس پارس فراور در این سایت اینترنتی ارائه می شود.

خرید انار ساوه و نی ریز

خرید کنسانتره انار

با شروع فصل پاییز خرید انار ساوه ، نی ریز، یزد، فردوس، گناباد و … در گرید دو و سه انجام می شود. همچنین در این فصل شرکت هایی مانند پارس فراور اقدام به تولید کنسانتره انار شفاف و ابری می کند. کنسانتره انار با بریکس ۶۵ در بسته بندی بشکه ای با وزن خالص ۲۶۵ کیلوگرم انجام می شود.

کنسانتره انار صادراتی پارس فراور از بهترین انواع انار ایران تولید می شود. مشتریان بازار داخلی جهت تولید آب انار و همچنین سایر فراورده های میوه ای از خرید کنسانتره انار اقدام می کنند.

اگرچه انار محصولی است که کنسانتره آن در شهرهای ساوه، ارومیه و … نیز برداشت و تولید می شود. اما آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار است شیوه فراوری است که کنسانتره مرغوبی با اسیدیته و میزان NTU مطلوب را داشته باشد.

بهترین تأمین کننده کنسانتره انار ایرانی

بهترین تأمین کننده کنسانتره انار در کشور ایران نأمین کننده ای است که صادقانه از رنگ و طعم محصول خود بیان کند. شرکت پارس فراور تأمین کننده کنسانتره انار این سایت اینترنتی است و راه های ارتباطی با این شرکت در این سایت قرار داده شده است. در صورتی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید کنسانتره انار دارید می توانید با ایشان ارتباط گرفته و پس از مشاوره اقدام به خرید عمده کنسانتره انار در بسته بندی بشکه ای با وزنخالص ۲۶۵ کیلوگرم نمایید.

برای مشتریان با توان مالی کمتر کنسانتره انار گالنی نیز به فروش می رسد. جهت خرید کنسانتره انار فصل در فصل پاییز اقدام نمایید.

خرید کنسانتره انار

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع کنسانتره میوه

فروش کنسانتره انار ارومیه

فروش کنسانتره انار ارومیه مانند دیگر شهر ها و استان های کشور از راه های …

کنسانتره ایران