بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / پوره زردآلو / خرید پوره زردآلو بصورت عمده

خرید پوره زردآلو بصورت عمده

خرید پوره زردآلو اگر سفارشات بصورت عمده باشد قطعاً از نظر قیمتی برای بحث هزینه ارسال می توان کارهایی انجام داد. در واقع سفارشات بیش از ۵۰ تن به صورت ارسال رایگان در تهران انجام می شود.

زردآلو در ایران در حجم زیادی تولید نمی شود. اما از آنجا که محصولی است که آسیب پذیر است برای تبدیل به فراورده گزینه مناسبی است. معمولاً از پوره زردآلو برای تهیه انواع لواشک، نوشیدنی پالم دار و …. می توان استفاده کرد. بریکس پوره زردالویی که ۳۰ درصد باشد مناسب تهیه انواع فراورده ها مانند مارمالاد، تارت، اسموتی، نوشیدنی و … است. همچنین برای سنین کهنسالی مصرف مداوم انواع پوره میوه از جمله پوره زردآلو بسیار توصیه می شود.

از جمله خواص زردآلو رافع بودن بوی بد دهان و همچنین موجب آرامش روحی و بدنی است، چرا که تأثیرات ملینی دستگاه گوارش را دارد.

خرید پوره زردآلو در سفارشات صادراتی برای حجم بسیار بالایی قابل انجام شده است و پس از دریافت سفارشات و انتقال وجه پرداخت پوره مورد نظر درب کارخانه به صورت بسته بندی اسپتیکی در بشکه فلزی ۲۶۵ کیلوگرمی قابل انجام است.

فروش پوره زردآلو

امروزه با توجه به یکپارچگی سیستم گمرکات کشور از هر شهری که پایانه ترخیص گمرکی وجود دارد، می توان کار ترخیص در مرزهای مورد نظر مانند جلفا، سرباز، پرویزخان، بازرگان و … در شهرهای مبدآ بارگیری مانند ارومیه، مشهد، شاهرود، کردستان و … انجام داد. فروش پوره زردآلو که در فصل بهار و تابستان با برداشت انواع زردآلو ممکن می شود، باعث رونق اقتصادی مناطق تولیدکننده زردآلو ایران شده است. صنعت کنسانتره میوه و پوره میوه و به طور مثال در تولید پوره زردآلو، باعث شده تا انواع زردآلوهایی که به دلیل برداشت های غیر اصولی قابلیت عرضه به بازار را نداشته اند نیز به پول و سرمایه برای تولیدکننده فراورده های میوه ای و نوشیدنی تبدیل گردد. امروزه بسیاری از آبمیوه های موجود در بازار حاصل ترقیق سازی انواع کنسانتره میوه، پوره میوه، کراش، دایس و پالپ میوه و … می باشد.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

قیمت پوره زردآلو

قیمت خرید و فروش پوره میوه زردآلو

زردآلو که هر ساله در انواع واریته های رسمی و مجلسی در باغات تولید می …

کنسانتره ایران