بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / پوره موز / فروشنده پوره موز درجه یک

فروشنده پوره موز درجه یک

فروشنده پوره موز درجه یک در تمامی مراکز استان ها فعالیت داشته و سعی در عرضه بهترین نمونه از این مواد خوراکی خوش طعم و مزه را به بازار دارند.
عده ای از مردم به دلایل مختلف استفاده از میوه ها را به شکل خام و طبیعی دوست ندارند.برای مثال ممکن است نسبت به مصرف بعضی از میوه ها، حساسیت داشته و یا این که بودجه تهیه روزانه آن را نداشته باشند!
موز از جمله میوه های گران قیمت و پرخاصیتی است که متأسفانه امکان خرید آن در شرایط فعلی اقتصادی برای قشر عظیمی از جامعه وجود ندارد.یکی از راه حل های جایگزین و بسیار مؤثر در این زمینه، استفاده از پوره موز می باشد.
پوره موز توسط برندهای معتبر و شناخته شده ای در بازار تولید و پخش می گردد که در مدت کوتاهی، توانسته به خوبی نیاز مردم را برطرف سازد.یکی از مزایای مهمی که با کمک پوره میوه می توان به آن دست پیدا کرد، افزایش طول مدت زمان نگهداری از آن است.به بیان دیگر پوره میوه به دلیل نوع بسته بندی که در اختیار دارند از تاریخ انقضای طولانی مدتی برخوردار هستند.

فروشنده پوره موز

فروشنده پوره موز با کیفیت بالا

فروشنده پوره موز با کیفیت بالا و تضمینی در استان های بزرگی چون تهران و کرج مستقر هستند.از آن جایی که اکثریت مردم امکان حضور فیزیکی در این استان ها را ندارند، تولیدکنندگان، فروش مستقیم محصولات خود را به شکل اینترنتی نیز آغاز کرده اند.در فروش مستقیم انواع پوره موز، می توان با خواص و کیفیت اصلی آن نیز آشنایی لازم را پیدا کرد.
برخی از خواصی که متوجه پوره موز درجه یک می شود عبارت است از:

  • مناسب برای هضم غذا
  • سرشار از پتاسیم و کلسیم
  • عضله ساز
  • سیرکننده و برطرف کننده اشتها
  • مناسب برای سوخت و ساز و تناسب اندام
  • و…

فروشنده پوره موز

آیا پوره موز می تواند به افزایش انرژی و کاهش علائم افسردگی نیز کمک کند؟

موز از جمله میوه های گرمسیری بوده که به سبب عطر و رایحه خوشایند، بسیار محبوب و پرطرفدار است.
این میوه چه به طور طبیعی مورد کاربرد قرار گیرد و چه به شکل پوره، یک نوع سیرکننده قوی و عالی به شمار می رود که به افزایش انرژی و علائم افسردگی نیز کمک شایانی را خواهد کرد.

فروشنده پوره موز

بهترین نوع پوره موز در بازار

بهترین نوع از پوره موز در بازار ایران آن است که رنگ و ظاهری طبیعی را به رخ بکشد.و از طرفی، در بسته بندی های فلزی یا قوطی تولید و بسته بندی شود که به افزایش طول مدت نگهداری این ماده خوراکی نیز کمک کند.
بد نیست بدانید که مصرف یک قاشق از پوره موز در طول روز، می تواند تمامی ویتامین های موجود در این میوه را به شما برساند آن هم با صرف کمترین هزینه!

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
کنسانتره ایران