بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / پارس فراور / سرخ فراوران / فروش عمده کنسانتره سیب زرد شفاف صادراتی

فروش عمده کنسانتره سیب زرد شفاف صادراتی

فروش کنسانتره سیب صادراتی یکی از راه های ارزآوری بسیار خوب در سالیان اخیر بوده است. فروش عمده انواع کنسانتره سیب شفاف ایران از طریق بازرگانی پارس فراور عرضه عمده می شود.

فروش عمده کنسانتره صادراتی

فروش عمده کنسانتره در بسته بندی اسپتیک بشکه ۲۶۵ کیلوگرمی انجام می شود. تمامی تولیدات داخلی و صادراتی مطابق با استاندارد جهانی هستند و برای کنسانتره میوه می توان آنالیز کنسانتره و نمونه را پیش از خرید ارائه کرد.

سیب زرد در ایران بسیار تولید می شود و هر ساله برای مقادیر عمده آن می توان تولیدات فراورده های میوه ای مانند کنسانتره و پوره را در نظر گرفت. شفاف بودن هر کنسانتره میوه یکی از ویژگی های مهمی است که در فروش عمده کنسانتره سیب زرد بخوبی اهمیت آن دیده می شود.
برای موارد صادراتی فروش عمده کنسانتره سیب، استانداردهای کیفی بسیار اهمیت دارد. کنسانتره سیب محصولی است که ماندگاری بسیار خوبی دارد و البته که برای خرید انواع آن باید به صورت نقدی اقدام شود تا روند انجام معامله به سرعت امکان پذیر شود.

کنسانتره سیب

کنسانتره سیب زرد

کنسانتره سیب از پر فروش ترین انواع کنسانتره های تولید ایران است که هر ساله حجم قابل توجهی از آن برای بازار داخل و همچنین صادرات تولید می شود. تولید سیب در بسیاری از باغات مناطق شهرهای مختلف ایران انجام می شود و این امر موجب می شود تا تولید آن نیز با ریسک کمتری انجام شود.
حجم زیادی از انواع سیب هایی که قابلیت عرضه به بازار تازه خوری میوه و تره بار را ندارند به صورت کارمزدی به کنسانتره تبدیل می شوند. شفافیت و زمینه شیرین کنسانتره شفاف سیب موجب می شود تا از آن در بسیاری از صنایع آبمیوه سازی و … استفاده های بسیاری شود.

صادرات کنسانتره میوه

صادرات کنسانتره سیب

صادرات کنسانتره میوه سیب را بصورت مستقیم پس از انجام امور گمرکی و همچنین برای سایر همکاران بازرگانی انجام می دهیم. برای هر کانتینر یخچالدار کنسانتره سیب صادراتی برای روسیه و آذربایجان و ارمنستان می توانیم خدمات ویژه ارائه کنیم.

به موجب حجم عمده تولید و قیمت خرید پایین سیب و همچنین استقبال خوب بازار معمولاً قیمت هر کیلوگرم کنسانتره سیب زرد در بازار و در فصول مختلف بسیار مورد رضایت مشتری است و برای سفارشات صادرات توسط بازرگانی های ایران انجام می شود. کنسانتره میوه های تولید ایران امروزه به صورت کارمزدی جهت انجام قراردادهای خارجی قابل انجام است.

فروش کنسانتره سیب

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

قیمت کنسانتره سیب

قیمت کنسانتره سیب عمده تحویل کارخانه

قیمت کنسانتره سیب عمده تحویل کارخانه آغاز شد. بهترین سیب قرمز و زرد فصل را …

کنسانتره ایران