بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / پوره میوه / فروش پوره میوه جات صنعتی

فروش پوره میوه جات صنعتی

فروش پوره میوه جات صنعتی در حال حاضر در فروشگاه های لوکس سراسر کشور در حال انجام است و دلیل اصلی آن خواص منحصر به فرد پوره میوه جات صنعتی می باشد.

پوره میوه جات صنعتی

خرید و فروش پوره میوه جات صنعتی

به راستی از کجا و چگونه می توان پوره میوه جات صنعتی را تهیه نمود؟در نظر داشته باشیم که با خواص منحصر به فرد این پوره ها آشنایی داشته باشیم، حال چگونه می توانیم آن ها را تهیه کنیم؟
سوال های کاملا به جایی است. همه ما تا حد زیادی با خواص پوره میوه جات صعنتی آشنا هستیم ولی برای تهیه کردن آن بعضا به مشکل برخورد می کنیم.
حقیقت این است که این پوره ها معمولا در شهر های بزرگ و صنعتی و در فروشگاه های لوکس شهر عرضه می شوند.
ولی گزینه خرید اینترنتی نیز برای ما وجود دارد. پس اگر در شهری کوچک سکونت دارید، به فروشگاه های اینترنتی مربوطه مراجعه نموده و به مقدار لازم از این پوره سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.فقط قبل از خرید از معتبر بودن فروشگاه مربوطه اطمینان حاصل کنید.

کاربرد های به خصوص پوره میوه جات صنعتی چیست؟

کاربرد اصلی پوره میوه جات صنعتی بی شک در غذای کودکان و نوزادان م باشد. همه والدین به طور قطع به دنبال یک غذای مقوی همراه با ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر کافی برای فرزند دلبندشان می باشند.
یک غذا با کیفیت و در عین حال خوش مزه و مطابق میل و خواسته فرزندشان.انصافا پوره میوه جات صنعتی تمامی این خواسته ها را برآورده ساخته است.

<div id="28602066389"><script type="text/JavaScript" src="https://www.aparat.com/embed/ylYq2?data[rnddiv]=28602066389&data[responsive]=yes"></script></div>

قیمت پوره میوه جات صنعتی

میوه جات صنعتی بنا بر تخصصی بودنشان، قیمت گذاری شان نیز بر عهده افراد متخصص است.در حال حاضر و با گران شدن بیش از اندازه مواد اولیه، قیمت کالا ها و محصولات نیز رشد چشمگیری داشت.
فعلا قیمت عامیانه ترین محصولات نیز با نوسان همراه است و به عدد دقیقی نرسیده. بنا بر این انتظار قیمت دقیق داشتن از این محصولاتی مانند پوره میوه جات صنعتی انتظار بی جایی است.
البته این پوره ها در اندازه، حجم و کیفیت های متفاوتی تولید و توزیع می شوند و همین عواملنیز در نوسانات قیمتشان بی تاثیر نخواهد بود.
همچنین شرکت هایی که مشغول پخش این محصولات هستند هم تعرفه و قیمت اختصاصی خودشان را برای محصولاتشان می گذارند و این مورد هم یک عامل تفاوت قیمت یک محصول با همان محصول ولی با مارک دیگر است.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

فروش انواع پوره میوه

قیمت فروش انواع پوره میوه تولید ایران

انواع پوره میوه تولید ایران در کارخانه های تولید ایران در فصل بهار و تابستان …

کنسانتره ایران