بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره آلبالو / فروش کنسانتره آلبالو مشهد درجه یک

فروش کنسانتره آلبالو مشهد درجه یک

آیا میدانید فروش کنسانتره آلبالو که از ایران تهیه می شود، پس از کنسانتره سیب و کنسانتره انگور از پر سودترین انواع کنسانتره میوه است؟ اگر بدانید بازرگانی سرخ فراوران در فصل تولید کنسانتره میوه بهترین قیمت کنسانتره آلبالو ارگانیک را عرضه می کند. قطعاً برای سفارشات عمده صادرات سراغی از ما خواهید گرفت.
از این آلبالو کارخانجاتی مانند شهد ایران، پارس فراور، اروم آدا، نوشینه و … برای تهیه ارقام کنسانتره استفاده می کنند. که در طول سال برای تولیدات مختلفی اعم از آبمیوه های گازدار و بدون گاز، روکش بستنی، تولید انواع ترشک و لواشک و … استفاده می کنند.

کنسانتره آلبالو

از جمله خواص کنسانتره آلبالو که آب میوه ای با طعم لذیذ است، رافع دردهای قلبی و عروقی بیماران است. از آنجا که آلبالو محصولی است که در دو ماه از سال از باغات برداشت می شود؛ برای تداوم مصرف آن در طول سال تبدیل به کنسانتره آلبالو می شود. تا برای مدت بیشتری بتوان آن را نگهداری کرد. معمولاً کنسانتره آلبالو از تاریخی که تولید می شود، تا دو سال نیز ماندگاری دارد. البته با توجه به ساختار و رنگ و طعم نزدیک آلو و آلبالو گاهی در تولید آن از ارقام مشابه آلویی مانند آلو سانتریزه و … نیز استفاده می شود.

کنسانتره آلبالو

فروش کنسانتره آلبالو

از آنجا که قطب تولید آلبالو رسمی و آبدار کشور استان خراسان می باشد؛ کارخانه هایی مانند شهد ایران در این استان سبقه طولانی در تولید و فروش کنسانتره آلبالو، سیب و … دارند. از آنجا که صنایع وابسته دیگری مانند فافا در تهیه فراورده های میوه هایی مانند آلو و آلبالو و سیب و … استفاده می کنند. و در نزدیکی کارخانجات کنسانتره سازی قرار دارند؛ باید عنوان کرد که خریداری انواع کنسانتره معتبر ایران تابع بازار سرمایه است و براحتی می توان با سرمایه گذاری در این صنعت به فروش کاذب آن اقدام کرد. این مورد در برخی موارد منجر به افزایش قیمت ها نیز شده است.

کنسانتره البالو

قیمت کنسانتره آلبالو عمدتاً تابع نرخ کارمزد تولید در آن سال و همچنین میزان عرضه آلبالو تازه در آن سال است. کنسانتره آب البالو طعم ترش و لذیذی دارد که مورد پسند تمامی سنین می باشد. با افزایش قیمت آلبالو تازه در برخی سالها، قیمت کنسانتره آلبالو در فصول مختلف سال نوساناتی دارد.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

کنسانتره آلبالو

خرید کنسانتره آلبالو در ایران

کنسانتره آلبالو به دلیل کاربرد های فراوانش در تولید گروهی از صنایع غذایی، بسیار مورد …

کنسانتره ایران