بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره لیمو / فروش کنسانتره لیمو ترش وارداتی قیمت مناسب

فروش کنسانتره لیمو ترش وارداتی قیمت مناسب

کنسانتره لیمو ترش که بیشتر با نام آبلیمو مردم می شناسند از آبمیوه آن مجزاست و به صورت عمده به فروش می رسد. در واقع آبلیمو را می توان از کنسانتره لیمو تهیه کرد در حالیکه از آبلیمو نمی توان کنسانتره لیمو ترش تهیه کرد.

پس از شستشو و آبگیری و فیلتراسیون لیمو ترش کنسانتره لیمو ترش به دست می آید و از آنجا که ایران خود تولید کننده لیمو ترش است این محصول در حجم عمده قابل خرید و فروش است. البته باید یادآور شد که فروش کنسانتره لیمو ترش به خاطر مصارف بسیاری که دارد، قیمت میوه تازه نسبتاً بالایی دارد و از این جهت آبمیوه سازان نوشیدنی های لیمو ترش در زمان هایی از سال ترجیح می دهند که از انواع کنسانتره لیمو ترش وارداتی اسپانیایی و ایتالیایی که به نسبت قیمت مناسبتری نیز دارند بهره ببرند.

کنسانتره لیمو

قیمت کنسانتره لیمو

قیمت کنسانتره لیمو ترش که به صورت وارداتی از طریق بازرگانی ها وارد میشود، در انواع کنسانتره لیمو اسپانیایی، برزیلی و ترکیه میباشند. از آنجا که یک کنسانتره مرکبات با توجه به نوع فرآوری آن روغن دار یا اصطلاحاً کلودی می تواند باشد، در کیفیت محصولات دیگر که از آن تهیه می شود، متفاوت هستند. از کنسانتره آبلیمو برای تهیه آبمیوه های جدیدی مانند موهیتو نیز استفاده می کنند. البته کنسانتره آبلیمو را در تهیه آبلیمو های شرکتی نیز استفاده می کنند. قیمت فروش کنسانتره لیمو با توجه به حجم بیشتر وارداتی بودن آن تابع روز و در ۲۴ ساعت می باشد. داشتن طعم ترش و لذیذی که یک نوشیدنی لیمو به سایر فراورده ها می دهد در کنار داشتن خواص سرشار از ویتامین ث موجب تقاضای زیاد برای خرید کنسانتره لیمو می شود.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

قیمت کنسانتره لیمو ترش

قیمت کنسانتره لیمو ترش ارگانیک

قیمت کنسانتره لیمو ترش وارداتی، باتوجه به نرخ ارز در کشور متغیر است. کنسانتره ی …

کنسانتره ایران