بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / پوره هلو / قیمت عمده پوره هلو مرغوب

قیمت عمده پوره هلو مرغوب

قیمت عمده پوره هلو مرغوب ، بی شک پارامتری نیست که هرکس از آن اطلاع داشته باشد. چون تا حدی باید پوره هلو را یک محصول تخصصی بنامیم که فقط افراد متخصص می توانند درباره آن اظهار نظر کنند.

پوره هلو مرغوب

شرحی بر تهیه پوره هلو کودک

برای تهیه پوره هلو به مواد اولیه زیر نیاز داریم:

  • سیب درختی نیم پز شده: یک عدد
  • هلو رسیده و موز نرم: از هر کدام یک عدد
  • شیر: نصف پیمانه

سیب را با شیر در مخلوط کن ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم و در ظرف مورد نظر ریخته و به کودک می دهیم.این پوره برای کودکان هشت ماه به بالا توصیه می شود.
بهتر است همیشه به جای آب میوه از پوره استفاده کنید چون تمامی خواص میوه درون پوره میوه یافت می شود ولی آب میوه صرفا یک اسانس است.

پوره هلو مرغوب

کاربرد ها و استفاده های پوره هلو در چیست؟

طرز تهیه پوره هلو مرغوب بسیار ساده است به طوری هر کس با کمترین مواد اولیه و کمترین توانایی می تواند به راحتی در طی زمانی کوتاه پوره هلو را درست کند.
برای این امر فقط کافی است یک سیب درختی به همراه یک هلو و یک موز داشته باشید و شیر را نیز به آن اضافه کنید.همانطور که می بینید کمترین هزینه را برای تهیه مواد اولیه متحمل خواهید شد.
پوره هلو را هم می توانید به کودکان و نوزادان دهید و هم اینکه به عنوان یک میان وعده خوش مزه و انرژی بخش، خودتان استفاده کنید.پوره هلو جایگزین بسیار مناسبی برای آب میوه های صنعتی است که فقط از اسانس و شکر بهره می برد.این پوره را درست کرده و از خوردنش لذت ببرید.

پوره هلو مرغوب

خرید عمده پوره هلو مرغوب

اگر وقت درست کردن پوره هلو را ندارید، میتوانید آن را در حجم های مختلف تهیه کنید.پوره هلو معمولا در سوپر مارکت های لوکس سطح شهر، هایپر مارکت ها و فروشگاه های اینترنتی به راحتی یافت می شود. با مراجعه به هر کدام از این مراکز می توانید به راحتی در حجم دلخواه پوره هلو تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.
اما خرید عمده پوره هلو کار هرکس نیست چون برای خرید عمده شما باید در درجه اول استطاعت مالی پرداخت هزینه خرید حجم زیاد را داشته باشید و در درجه بعدی بازار عرضه آن را نیز دارا باشید.اگر از این دو پارامتر برخوردار نیستید پس همان خرید خرد را انتخاب نمایید.

قیمت عمده پوره هلو

در قیمت پوره هلو ، مانند سایر محصولات داخل بازار کشور، مواردی موثر می باشد که در این قسمت قصد داریم اشاره ای به آن ها داشته باشیم:

  • حجم عرضه شده پوره هلو
  • بسته بندی های پوره هلو
  • شرکت عرضه کننده پوره هلو
  • کیفیت پوره هلو عرضه شده
امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

پوره هلو

فروش پوره میوه هلو زعفرانی و معمولی

هلو که یکی از میوه های لذیذ تابستانه با طبعی سرد است، یکی از گزینه …

کنسانتره ایران