بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کنسانتره میوه / قیمت فروش کنسانتره آب میوه قرمز ایرانی

قیمت فروش کنسانتره آب میوه قرمز ایرانی

میوه های قرمز ایرانی مانند آلو، آلبالو، انار و … بسیار پر طرفدار هستند و هر ساله مصرف مداوم انواع آن توسط محققان علوم غذایی و پزشکی توصیه می گردد. فروش کنسانتره آب میوه های ایرانی در این سایت اینترنتی به قمیت تولید کارخانه پارس فراور ارائه می گردد.

فروش کنسانتره میوه در ایران تابع تولید از طریق میوه تازه آن و سایر هزینه های سربار تولید است. این در حالی است که خریدار کنسانتره میوه بخوبی می داند که این محصول به دلیل سرمایه در گردش بالایی که دارد تأمین کننده های چندانی ندارد.

خط تولید کنسانتره میوه پارس فراور

فروش کنسانتره آب میوه

مشتریانی که از طریق این سایت اقدام به آشنایی با انواع تصاویر و اطلاعات اولیه کنسانتره میوه می کنند با برند پارس فراور به صورت اولیه آشنا می شوند. خط تولید کنسانتره میوه پارس فراور به شکلی طراحی شده است که ظرفیت بالایی از تولید انواع کنسانتره میوه فصل را دارد. شما می توانید پیش از خرید از طریق لینک سایت شرکت پارس فراور آنالیز آزمایشگاهی محصول مد نظر خود را نیز دریافت کنید.

از آنجا که نگهداری این میوه های قرمز در طول سال کمی دشوار است آن را به انواع کنسانتره آب میوه تبدیل می کنند تا بتواند در طول سال با قیمت بهتری نیز مورد مصرف قرار گیرد. فروش خوب هر ساله انواع کنسانتره های میوه های قرمز موجب شده است تا آبمیوه سازان برای خریداری آن رقابت کنند. برای سفارشات صادرات کنسانتره نیز می توان در بسته بندی های بشکه ای فلزی با کیسه اسپتیکی ارسال را انجام داد.

خط تولید کنسانتره میوه و پوره میوه شرکت پارس فراور با داشتن بیشترین ظرفیت تولید می تواند بهترین انواع کنسانتره میوه را در حجم مورد نیاز مشتریان تأمین کند.

فروش کنسانتره آب میوه

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

فروش کنسانتره میوه

فروش کنسانتره میوه اسپتیک مشهد در تهران

کنسانتره میوه که همان کاهش وزن میوه با حذف آب آن است، در واقع همان …

کنسانتره ایران