بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره کیوی / قیمت کنسانتره کیوی در تهران

قیمت کنسانتره کیوی در تهران

قیمت کنسانتره کیوی که یکی از محصولاتی است که به زودی به تولید انبوه رسیده است و دارای کیفیت بسایر مناسبی است. این محصول با توجه به نوآوری در تولید جهت تجاری سازی بسیار گزینه مناسبی است.

عده زیادی هستند که از اهمیت ویتامین ث برای بدن اطلاع دارند؛ این افراد خیلی خوب می دانند که یکی از بهترین میوه ها که سرشار از ویتامین ث می باشد، کیوی است. کیوی در ایران در شهرهای شمالی و شمال غربی ایران به صورت مدرنی تولید می شوند اما تولید انبوه هر میوه ای برای آن کشاورز نگرانی از بابت عدم استقبال و تقاضای نامناسب و فاسد شدن آن دارد. از این جهت متخصصان علوم تغدیه در نوآوری جدیدی با حذف آنزیم های گزنده کیوی که در حالت عادی از مصرف بیش از دو عدد کیوی برای هر کسی ممانعت ایجاد می کند به نوعی کنسانتره کیوی دست یافته اند.

این محصول دارای ماندگاری باسیا بالایی است؛ به گونه ای که در دمای محیط نیز تا یک هفته ماندگاری دارد. برای عرضه انبوه این محصول به بازارهای جهانی می توان اندیشید چرا که توان رقابتی با نمونه های خارحی را نیز داراست. از این جهت برای تولید کنسانتره میوه مرغوب می توان از انواع آن استفاده کرد.

کنسانتره کیوی

فروش کنسانتره کیوی از آنجا که محصولی با ذائقه خاصی است هنوز آنچنان به صورت انبوه انجام نشده است. اما با توجه به توسعه و تنوع پذیری تولیدکنندگان آبمیوه کشور به زودی قیمت کنسانتره کیوی با ثبات شده و جایگاه خرید و فروش عمده خود را پیدا خواهد کرد. داشتن طعم شیرین در عین داشتن خواص فنولی موجب درمان بیماری های عفونی داخلی می شود.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

قیمت کنسانتره کیوی

قیمت فروش مناسب تولید کنسانتره کیوی

کیوی هر ساله در ایران با کیفیت صادراتی تولید می شود و در دسترس خریداران …

کنسانتره ایران