بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / پوره زردآلو / لیست قیمت پوره زردآلو

لیست قیمت پوره زردآلو

قیمت پوره زردآلو با توجه به لیست قیمت روز بازار در مراکز خرید و فروش به صورت فله ای و بسته بندی شده مورد خرید و فروش قرار می گیرد که خواص بسیار زیادی داشته و طعم بسیار دلنشینی دارد.

ایران بهترین انواع میوه های تابستانی را هر ساله در مناطق مختلف تولید کرده و در امر فروش و صادرات از آن ها استفاده می نماید که یکی از بهترین و خوشمزه ترین نوع این میوه ها، زردآلو می باشد.
زردآلو میوه ای با رنگ زرد و بسیار خوش طعم و شیرین می باشد که می توان علاوه بر استفاده از این محصول به عنوان میوه از فراورده های آن نیز استفاده کرد.
کارخانه ها و مراکز تولید بسیاری این میوه لذیذ را به انواع پوره تبدیل نموده و به صورت کاملا بهداشتی آن ها را بسته بندی کرده و به بازار خرید و فروش توزیع می نمایند.
لیست جدید ترین قیمت پوره زردآلو در سایت های اینترنتی موجود می باشد که می توان به آن ها مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب نمود.

قیمت پوره زردآلو

موارد استفاده از پوره زردآلو

پوره زردآلو به صورت کاملا اصولی بسته بندی می شود که می توان یه مدت یک الی دو سال این محصول را نگهداری کرده و در مواقع نیاز از آن استفاده کرد.
از جمله موارد استفاده از پوره زردآلو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یرای تهیه آبمیوه کاربرد دارند
  • می توان به عنوان روکش بستنی از آن ها استفاده کرد
  • برای تزئین ژله ها کاربرد دارد
  • می توان از آن ها خوشمزه ترین دسر ها را تهیه نمود

و کاربرد های بسیار زیاد دیگری که می توان در آن ها پوره زرآلو را به کار برده و عالی ترین محصولات و خوراکی ها را از آن ها تهیه کرد.

قیمت پوره زردآلو

قیمت پوره زردآلو در بازار خرید و فروش

پوره زردآلو در بسته بندی ها و برند های مختلفی از کارخانه های تولیدی متنوع در ایران به بازار عرضه شده و به صورت عمده و خرده مورد خرید و فروش قرار می گیرند.
قیمت روز پوره زردآلو با توجه به کیفیت محصول تایین می شود که می توان از طریق خرید و فروش مستقیم از مراکز مختلف این محصول را با به روز ترین و مناسب ترین قیمت خریداری کرد.

قیمت پوره زردآلو در خردادماه ۹۹ برای هر کیلوگرم ۹٫۰۰۰ تومان تعیین شده است. مشتریان گرامی می توانند برای خرید پوره زردآلو در حجم عمده با کارشناسان فروش و بازرگانی ارتباط بگیرند.

قیمت پوره زردآلو

خرید و فروش پوره زردآلو به صورت فله ای

پوره میوه های مختلف و همچنین پوره زردآلو در بسته بندی های فله ای در بیشتر در بشکه های فلزی بسته بندی شده و دارای وزن سنگینی بوده و برای خرید و فروش بسیار با صرفه می باشند.
در فروش فله ای پوره زرد آلو که از فروش عمده نیز محسوب می شود، قیمت پوره زردآلو یا توجه به قیمت روز محصول ارزان تر بوده و می توان یا قیمت بسیار مناسبی این محصول را به سورت فله ای خریداری کرد.
برای کسب اطلاعات بیستر در مورد قیمت روز و خواص پوره زردآلو می توانید با مشاورین تولید و فروش در ارتباط باشید.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

قیمت پوره زردآلو

قیمت خرید و فروش پوره میوه زردآلو

زردآلو که هر ساله در انواع واریته های رسمی و مجلسی در باغات تولید می …

کنسانتره ایران