بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / پوره هلو / لیست قیمت پوره هلو کودک

لیست قیمت پوره هلو کودک

لیست قیمت پوره هلو کودک را در این قسمت به قدر نیاز با هم مورد بررسی قرار می دهیم تا از شرایط خریدش اطلاع کافی را کسب کرده باشیم.

پوره هلو کودک

شرحی بر دلایل تاثیر گذار بر قیمت پوره هلو کودک

پوره هلو کودک یک تغذیه بسیار مناسب و مقوی برای کودکان و نوزادان بالای ۸ ماه می باشد. این پوره را هم می توانید داخل منزل درست کنید و هم می توانید از مغاز ها تهیه نمایید.
اگر وقت به اندازه کافی داخل منزل دارید بهتر است خدتان با دست خودتان این پوره را درست کرده و به کودک دلبندتان بدهید.
چون سناریو تهیه پوره هلو بسیار ساده است و به کمترین مواد اولیه ممکن نیز نیاز دارد. اما اگر به اندازه کافی وقت ندارید می توانید این پوره هلو را از مغازه خریده و به کودک دلبندتان بدهید.فقط قبل از خرید با فروشنده درباره مارکی که میخواهید بخرید مشورت اندکی داشته باشید.

پوره هلو کودک

خرید پوره هلو کودک به روش اینترنتی

خرید اینترنتی امروزه کار همگان را راحت کرده است. به طوری که دیگر شاهد کالایی در بازار حقیقی نیستیم مگر آنکه در سبد کالایی فروشگاه های اینترنتی نیز وجود داشته باشد.
در حال حاضر بعضی از فروشگاه های اینترنتی کشورمان در حال تبدیل به یک هایپر مارکت عظیم هستند که انصافا شایسته تقدیر و تحسین است.
به هر حال این موج جدید اقتصادی می تواند خیل عظیمی از افراد را به سمت اهدافشان سوق دهد.پوره هلو کودک را نیز به راحتی می توان از یکی از این فروشگاه های اینترنتی تهیه نمود.
به یکی از این فروشگاه ها مراجعه کرده، مشورت لازم را از مشاور فروشگاه بگیرید و ثبت سفارش نمایید و حدود ۴۸ ساعت بعد سفارش خود را هر نقطه از ایران که می خواهید تحویل بگیرید.

پوره هلو کودک

سناریو تولید پوره هلو کودک

درست کردن پوره هلو امری بسیار راحت است. فقط کافی است که یک هلو، یک سیب، یک موز و نصف پیمانه شیر داشته باشید.
حالا سیب را با شیر در مخلو کن ریخته و خوب به هم بزنید تا کاملا مخلوط شود. سپس هلو را پوست کنده و موز را نیز به آن اضافه نمایید تا نرم و یک دست شود.
حالا در ظرف کودکتان ریخته و به وی بخورانید.ما به شما تضمین می دهیم که کودک دلبندتان از این تغذیه دلچسب بسیار استقبال کند!

قیمت پوره هلو کودک

چون پوره هلو کودک در بسته بندی ها، سایز ها و حجم های مختلفی تولید می شود نمی توان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت. به هر حال هر محصولی در بازار کشور، شرکت سازنده ای دارد و کیفیت منحصر به فرد خودش را و به نسبت افزایش یا کاهش این پارامتر ها قیمت آن نیز دستخوش تغییر می شود.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

پوره هلو

فروش پوره میوه هلو زعفرانی و معمولی

هلو که یکی از میوه های لذیذ تابستانه با طبعی سرد است، یکی از گزینه …

کنسانتره ایران