بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره تمشک / کنسانتره تمشک وارداتی مرغوب تولید ترکیه

کنسانتره تمشک وارداتی مرغوب تولید ترکیه

کنسانتره تمشک که از انواع مرغوب کنسانتره و مورد پسند آبمیوه سازان و مصرف کنندگان آبمیوه های تمشک است، بیشتر نمونه های وارداتی تولید ترکیه آن از کیفیت مطلوب و مورد رضایت برخوردار بوده است. اگرچه که این محصول برای تولید داخل نیز وجود دارد، اما از آنجا که میزان کمی از تمشک در ایران تولید می شود و شاید بدلیل کیفیت و عیار فراوری پایینتر تمشک ایرانی برای تولید کنسانتره آن، بیشتر تمایل به واردات نمونه های خارجی است.

کنسانتر تمشک واردات چندان عمده ای اگرچه ندارد، اما میزان مصرف انواع آن به درخواست کارخانجات تولیدکننده فراورده های کنسانتره ای زیاد است و البته باید ذکر کرد که در سالیان اخیر بیشتر از تمشک در تولیدات کنسانتره و نوشیدنی های چند طعم سیاه انگور، بلوبری، تمشک و … در کنار یکدیگر استفاده می شود که معمولاً از اسانس و طعم دهنده های میوه هایی مانند تمشک استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

در تولید کنسانتره های میوه های ایرانی بسیار نکات استاندارد رعایت می شود با این حال ترجیح فعلی بازار در خرید کنسانتره تمشک انواع خارجی است که امید است به زودی در این حوزه نیز مانند کنسانتره زرشک به یکی از قطب های تولیدکننده تبدیل بشویم.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

کنسانتره میوه تمشک

قیمت خرید عمده کنسانتره میوه تمشک

کنسانتره میوه تمشک از جمله کنسانتره های محبوب در دنیا و ایران به شمار می …

کنسانتره ایران