بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره مرکبات / خرید کنسانتره میوه مرکبات وارداتی در ایران

خرید کنسانتره میوه مرکبات وارداتی در ایران

خرید کنسانتره میوه همواره برای یک تولیدکننده آبمیوه یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت رقابتی فروش محصول آن است. مرکبات اعم از لیمو ترش، پرتقال و … با اینکه در ایران در حجم زیادی وجود دارند، نمونه های وارداتی بعضاً از نظر کیفیت و قیمت مناسبتر بوده که موجب رغبت تولیدکننده در ایران به خرید انواع مشابه خارجی می گردد. در تهران بسیاری از تولیدکنندگان نوپا ترجیح می دهند که خرید کنسانتره میوه نمونه های وارداتی را نیز امتحان کنند تا بلکه طعم منحصر بفرد جدیدی کنار برند آنها خوشنام و ماندگار شود.

آبمیوه سازها در فرمولاسیون های خود موفق می شوند. اگر شما آب پرتقال سن ایچ را می پسندید شاید کنسانتره زرشک عالیس یا هر تولید کننده دیگر را بیشتر بپسندید. پس در هر محصولی رسیدن به یک نتیجه بازار پسند در کنار کیفیت مواد اولیه به ذاعقه مردم آن منطقه نیز مرتبط می شود. اگر نژاد روس ها شیرین پسند هستند، شاید عربها طعم ترش را بیشتر بپسندند.

کنسانتره مرکبات شمال

بیشترین موارد در کنسانتره مرکبات که مورد استقبال در ایران است شامل واردات کنسانتره پرتقال اسپانیا و قبرس، واردات کنسانتره لیمو ایتالیا و اسپانیا و … است که تولید کنندگان بسیاری از آبمیوه سازی ها و خوراکی های صنایع تبدیلی آبمیوه و … به ترکیب انواع وارداتی و ایرانی ترجیح می دهند.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

صادرات کنسانتره میوه

صادرات کنسانتره میوه انگور به روسیه

کنسانتره میوه انگور از محبوب ترین کنسانتره های میوه می باشد که صادرات آن به …

کنسانتره ایران