بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / پوره توت فرنگی / فروش پوره توت فرنگی به صورت سفارشی

فروش پوره توت فرنگی به صورت سفارشی

علی رغم اینکه توت فرنگی در ایران در شهرهای شمالی و غربی و شرقی ایران تولید می شود، اما برای تهیه و فروش پوره توت فرنگی معمولاً باید به صورت سفارشی عمل شود.

توت فرنگی یکی از محصولات خوش طعم و رنگی است که استقبال بازرای آن نیز خوب است. اما بیشترین کاربرد آن بیشتر در صنایع تبدیلی میوه است. از این جهت باید بدانید که مثلاً قبل از تبدیل توت فرنگی به انواع بستنی باید ابتدا آن را به انواع پوره و یا کنسانتره تبدیل کرد. در بسیاری مواقع این پروسه از ابتدا تا انتها به صورت سفارشی قابل انجام است.

فروش پوره میوه جات تغلیظ شده

فروش پوره توت فرنگی

برای خرید و فروش پوره میوه جات تغلیظ شده در این سایت اینترنتی می توانید انواع پوره میوه شرکت پارس فراور را به صورت عمده معامله نمایید. در سایت شرکت پارس فراور می توانید آنالیز انواع کنسانتره میوه و پوره میوه را پیش از خرید دریافت نمایید.

بستنی سازان گرامی و آب میوه سازان و تولیدی های لبنیات می توانند بهترین پوره توت فرنگی تولید شرکت پارس فراور را با بسته بندی کیسه اسپتیک خرید نمایند.

کنسانتره و پوره توت فرنگی معمولاً نمونه های مشابه خارجی دارد که در خصوص کیفیت و قیمت با نمونه های داخلی گوی سبقت را ربوده است. اما برای تولیدات داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی می توان از شرایط جدید حمایی در تولیدات کنسانتره میوه استفاده کرد.

بنابراین اگر به عنوان مثال در صنعت بستنی سازی خود نیاز به استفاده از کنسانتره توت فرنگی و یا پوره توت فرنگی دارید، بهتر است با بازرگانی سرخ فراوران ارتباط بگیرید تا در فصل بهار به شما در عرضه بهترین کنسانتره و پوره میوه کمک کنیم.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
کنسانتره ایران