بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره و پوره / فروش کنسانتره و پوره میوه ایرانی

فروش کنسانتره و پوره میوه ایرانی

فروش کنسانتره و پوره میوه ایرانی به صورت اینترنتی مدت زیادی است که جایگاه خود را کسب کرده است. این دو فراورده برای حفظ طولانی مدت میوه و خواص آن عرضه می شوند.

صنایع تبدیلی میوه به زودی به یکی از پر سودترین صنایع تبدیل خواهد شد؛ با تغییر اقلیم مناطق مختلف و در دسترس نبودن تمامی میوه ها در تمام فصول سال قطعاً صنایع تبدیلی کنسانتره و پوره سازی به دوام استفاده انواع طعم های میوه تبدیل خواهد شد.

کنسانتره میوه

کنسانتره میوه همانطور که از نامش پیداست متمرکز شده میوه می باشد. به نوعی در فراوری میوه سعی می شود آب میان بافتی میوه گرفته شود که عامل اصلی خرابی میوه در مدت کوتاه نیز همین بستر آبدار است.

در دمای بسیار پایینی میوه له شده و لرد آن تصفیه می گردد. خروجی این محصول، محصولی است که از نظر میزان شفافیت متفاوت می باشند. NTU هر کنسانتره میوه که در برگه آنالیز آن نیز درج می شود نشان از میزان شفافیت آن دارد.

البته بیشترین فاکتور تولید کنندگانی که خریدار کنسانتره میوه هستند؛ بریکس آن می باشد. بریکس میزان ماده جامد محلول در آب را می گویند و به صورت درصدی بیان می شود.

فروش پوره میوه

پوره میوه

پوره میوه نیز تقریباً مانند کنسانتره میوه برای حفظ میوه در طول مدت زمان بیشتر می باشد. میوه هایی مانند زردآلو، انبه و … که میزان آب کمی در آنها وجود دارد را به صورت کنسانتره نمی توان تبدیل کرد چرا که خروجی فرایند از نظر میزان وزنی بسیار کمتر می باشد؛ بنابراین آنها را به پوره میوه تبدیل می کنند.

معمولاً میزان بریکس پوره های میوه به طور میانگین نصف میزان عددی کنسانتره میوه می باشد. در میان اذهان عمومی اینطور رواج دارد که پوره ها برای نوزادان بسیار کاربرد دارد. البته که برای تمامی آبمیوه سازان، پودر کیک سازان، ژله سازان و … می تواند استفاده از انواع پوره میوه راه گشا تجربه طعم های به یاد ماندنی باشند.

 

صادرات پوره میوه

فروش کنسانتره و پوره میوه

فروش هر دو فراورده تبدیلی کنسانتره و پوره در کنار یکدیگر انجام می گیرد و در واقع تولید کننده فراورده های میوه مانند لواشک یا آبمیوه می تواند از کنسانتره زرشک برای ساخت ترشک زرشک و یا بستنی ساز از پوره زردآلو برای طعم لذت بخش بستنی های یخی با طعم زردآلو بهره ببرد. معمولاً چون پروسه کنسانتره سازی بیش از پوره سازی زمانبر می باشد، دارای قیمت تمام شده بیشتری می باشند. امروزه در کارخانجات ایران بسیاری از انواع کنسانتره با قیمت مناسبی به بازار عرضه عمده می شوند.

واردات کنسانتره میوه و پوره میوه مصرفی آب میوه سازی و لواشک سازی ها

فروش کنسانتره و پوره میوه

برای واردات کنسانتره میوه و پوره میوه های مورد مصرف کارخانجات آب میوه سازی ، لواشک سازی ، بستنی سازی و … شرکت پارس فراور هر ماه برای مشتریان خود اقدام می کند. از انواع پوره میوه ها و کنسانتره میوه های زیر می توانید خرید عمده داشته باشید. ( حداقل سفارش برای خرید یک بشکه ۲۶۵ کیلویی می باشد. )

  • کنسانتره لیمو ترش اسپانیا
  • کنسانتره آناناس تایلند
  • پوره موز هند
  • پوره موز اکوادور
  • پوره موز گواتمالا
  • پوره انبه آلفونسو هند
  • کنسانتره بلوبری ترکیه
  • کنسانتره پرتقال برزیلی

خرید کنسانتره سیب ایرانی تولید شرکت پارس فراور با کیفیت کنسانتره میوه صادراتی انجام می شود. مشتریان گرامی برای اطلاع از جزئیات کنسانتره میوه های تولیدی شرکت میوه جات صنعتی پارس فراور می توانند آنالیز آزمایشگاهی آن را از کارشناسان فروش و بازرگانی دریافت کنند.

نحوه تولید کنسانتره میوه ایرانی در کارخانجات شرکت پارس فراور زیر نظر متد تولید شرکت های آلمانی و ایتالیایی مورد ممیزی سالانه قرار می گیرد.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
کنسانتره ایران