بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره میوه / کارخانه های تولید کنسانتره میوه تماس بگیرند

کارخانه های تولید کنسانتره میوه تماس بگیرند

با توجه به بازار فروش خوب در حوزه کنسانتره میوه، اگر کارخانه های تولید کنسانتره میوه تماس بگیرند بازارهای ما در اختیار صنایع تولیدی شما خواهد بود.

بازرگانی های فعال در ایران در حوزه های مختلفی فعالیت دارند، یکی از این بازرگانی های خوش نام که در حوزه کنسانتره میوه فعالیت دارد می تواند به خوبی به صنعت بیمار کشور کمک کند. کنسانتره میوه به خاطر ماندگاری بالایی که دارد در شرایط نگهداری مناسب به طور حداقل یکسال دوام دارد. از همین جهت بسیاری از صنایع وابسته به کنسانتره میوه مانند بستنی سازی، پودر کیک و ژله سازی، نوشیدنی ها و … می توانند بازارهای بسیار خوبی برای محصولات کنسانتره میوه باشند.

اما شناسایی بازرها د رتوان تمامی کارخانه های تولید کنسانتره میوه نیست؛ به نوعی این اهم فععالیت بازرگانی هاست تا مشتریان را به سمت تولید کننده سوق دهند.

تولید کنسانتره میوه

تولید کنسانتره میوه به طور خلاصه شامل مراحل شست و شو میوه، آبگیری میوه، پخت میوه، فیلتراسیون و در نهایت افزودنی های در صورت نیاز

 

تولید کنسانتره میوه

این مراحل در تمامی کارخانجات ایران انجام می شوند. برخی از این کارخانجات اسانس میوه را در پروسه پخت جداسازی می کنند و به بازار عرضه می کنند. اما بعضی تولیدکنندگان نیز قدر این بو را نمیدانند. مثلاً بسیاری از کارخانجات تولید گلاب متأسفانه از ارزش بو گلاب خود بی اطلاع هستند.

پس از متمرکز شدن میوه بسیاری از آب میوه تبخیر می شود و باقیمانده آن به نام کنسانتره میوه به بازار عرضه می شود. این محصول از جایی که آب داخل میوه را کمتر دارد، ماندگاری بسیار بیشتری دارد که ویژگی اصلی آن محسوب می شود. کنسانتره میوه های بسیاری مانند کنسانتره سیب را می توان هر ساله در حجم بسیار خوبی به بازارهای جهانی با قیمت بسیار مناسبی عرضه کرد.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

فروش کنسانتره میوه

فروش کنسانتره میوه اسپتیک مشهد در تهران

کنسانتره میوه که همان کاهش وزن میوه با حذف آب آن است، در واقع همان …

کنسانتره ایران