بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کنسانتره پرتقال / خرید عمده کنسانتره پرتقال برزیلی وارداتی

خرید عمده کنسانتره پرتقال برزیلی وارداتی

کنسانتره پرتقال برزیلی یکی از کنسانتره های محبوب در بین آبمیوه سازان است که برای خرید آن به صورت عمده هر ساله اقدام می شود. خرید کنسانتره پرتقال وارداتی در مقطعی از سال که پرتقال ایرانی موجود نیست توسط واخد بازرگانی خارجی شرکت پارس فراور انجام می شود.

 

کنسانتره پرتقال یکی از انواع کنسانتره میوه محبوب در بازار آبمیوه سازان است. برای تهیه انواع کنسانتره آبمیوه از آب پرتقال طبیعی می توان استفاده کرد و یا در صورت نبودن میوه تازه آن از انواع کنسانتره استفاده کرد.

کنسانتره پرتقال برزیلی

پرتقال میوه ای است که ویتامین ث بسیار بالایی دارد و برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی و سرماخوردگی بسیار مناسب است.

با شیوع ویروس کرونا و توصیه پزشکان جهت بالا بردن سطح ایمنی بدن انسان ها به مصرف مرکبات زیر بیشتر روی آورده اند:

  • لیمو ترش
  • لیمو شیرین
  • نارنگی
  • پشن فروت
  • پرتقال
  • گریپ فروت

مصرف پیوسته مرکبات موجب جذب ویتامین ث بالاتر و تقویت ایمنی بدن خواهد شد.

از آنجا که پرتقال میوه ای است که بسیار مورد پسند مردم ایران و دارای طبع شیرین و خوبی است. از این جهت هر گونه فراورده آن نیز مانند کنسانتره پرتقال بازار بسیار خوبی دارد و در بازارهای عرضه مورد استقبال مردم است. همچنین از میوه پرتقال برای تولید پالپ پرتقال نیز استفاده می شود.

پالپ پرتقال

از آنجا که کیفیت کنسانتره پرتقال ایرانی کمی پایینتر از نمونه مشابه خارجی آن است؛ برای خرید عمده آن به صورت وارداتی می توان اقدام کرد که بهترین های آن انواع کنسانتره پرتقال های زیر است:

  • کنسانتره پرتقال برزیلی
  • کنسانتره پرتقال قبرسی

است. بسیاری از تولیدکنندگان آبمیوه و سایر فراورده های میوه ای از خرید کنسانتره پرتقال برزیلی و ترکیب آن با انواع کنسانتره پرتقال ایرانی، برای تولیدات خوش طعم و جذاب خود استفاده می کنند.

عمده ترین تفاوت در کنسانتره سازی و آبمیوه سازی در میزان آب موجود در محصول است، به شکلی که بسیار کم پیش می آید که کنسانتره میوه به صورت مستقیم در بازار نهایی در اختیار مشتری نهایی و مصرف کننده آبمیوه قرار گیرد.

در واقع صنایع کنسانتره سازی را می توان یک صنعت تبدیلی در بازار میوه شناخت. افزایش ماندگاری و عمر میوه و خواص آن برای مصارف عمده در طول سال بیشترین ویژگی یک کنسانتره میوه است.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

کنسانتره آب پرتقال

فروش عمده کنسانتره آب پرتقال افشره

کنسانتره آب پرتقال افشره از بهترین انواع کنسانتره میوه می باشد که به خوبی و …

کنسانتره ایران