بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کنسانتره آلبالو / فروش بهترین تولید کننده کنسانتره آلبالو ارومیه

فروش بهترین تولید کننده کنسانتره آلبالو ارومیه

کنسانتره آلبالو یکی از محصولات پر فروش پس از فصل تابستان است. از بهترین انواع این تولید کننده کنسانتره در شهر ارومیه تولید می گردد. فروش کنسانتره آلبالو در حجم عمده از محصولات شرکت پارس فراور انجام می شود.

تولید کنسانتره آلبالو طبیعی

تولید کنسانتره آلبالو در رنگ و طعم طبیعی آن از منطقه آذربایجان غربی انجام می شود. بهترین انواع آلبالو مجارستانی و آلبالو فرنگی را می توان از باغات ارومیه و مهاباد و سایر شهرستان ها زیر نظر پیمانکاران شرکت پارس فراور برداشت کرد.

با شروع تابستان تولید کنسانتره آلبالو با کیفیتی مرغوب انجام می شود. هدف تولید کننده کنسانتره آلبالو تأمین خواص آلبالو در تمام طول سال است. شرکت های تولیدی آب میوه از انواع کنسانتره میوه در تولید یک آب میوه طبیعی استفاده می کنند.

هر شرکتی فرمولاسیون منحصر به فردی برای مجموعه خود دارد و با یک یا چند برند تجاری در بازار شناخته می شود. در این سایت اینترنتی نیز به شما یکی از خوش نام ترین شرکت های تولید کننده کنسانتره میوه را در ایران معرفی می کنیم. شرکت میوه جات صنعتی پارس فراور در شهرهای ارومیه ، یزد و مشهد اقدام به تولید کنسانتره میوه در انواع میوه های ایرانی می کند.

کارخانه کنسانتره ارومیه پارس فراور هر ساله در فصل برداشت آلبالو اقدام به تولید با حداکثر ظرفیت کارخانه تولیدی می کند.

تولید کننده کنسانتره آلبالو

انواع کنسانتره میوه تابستانه و پاییزه

عرضه انواع کنسانتره های ایرانی با شروع برداشت میوه های تابستانه آغاز می شود و انواع آنها بازارهای سایر صنایع وابسته میوه را رونق می دهد. فرایند تولید کنسانتره میوه در شرکت پارس فراور بر پایه تزریق میوه های تازه می باشد. بعنوان مثال برای تولید کنسانتره سیب از انواع سیب زرد و قرمز که آبدار هستند و بریکس بالایی دارند در تولید کنسانتره میوه استفاده می شود.

ایران کشوری است که میوه های تابستانه بسیاری را پرورش می دهد. یکی از انواع آن آلبالو است که بسیار هم پر کاربرد و پر فروش است.

اگر برای تهیه ژله در کارخانه خود نیاز به کنسانتره آلبالو دارید و یا برای تهیه انواع نوشیدنی های آلبالو گازدار و بدون گاز و … باید بگوییم تولیدات کنسانتره آلبالو بسیار مرغوبی در ارومیه تولید شده و توسط بازرگانی ها عرضه می گردند.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

فروش کنسانتره آلبالو

فروش کنسانتره آلبالو ارزان قیمت

فروش کنسانتره آلبالو با قیمت ارزان همه روزه در مراکز تخصصی آن در حال انجام …

کنسانتره ایران