بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره میوه / کارخانه فروش کنسانتره میوه ارگانیک تولید ایران

کارخانه فروش کنسانتره میوه ارگانیک تولید ایران

یکی از بهترین فراورده هایی که بشر اقدام به ساخت آن کرده است، فراورده های کارخانه کنسانتره میوه است. این محصول دنیای آبمیوه و سایر فراورده میوه ای را متحول کرده است. با افزایش عمر نگهداری، کنسانتره میوه محصولی شده است که بسیاری از آبمیوه سازان بزرگ شرکتی تا آبمیوه ساز های کوچک به دنبال خرید و فروش کنسانتره میوه هستند.

تولید کنسانتره میوه ارگانیک در ایران اگرچه کاری دشوار است اما در صورتی که شما با بازرگان بازار میوه به صورت پیوسته کار کنید، یک بازرگان در تهیه میوه ارگانیک و پس از آن تولید فراورده آن (مثلا کنسانتره میوه) به مشتری کمک خواهد کرد. فروش خوب این روزهای بازار کنسانتره میوه موجب شده تا سرمایه گذاران سایر حوزه ها مایل به ورود به این حوزه شوند.

کارخانه تولید کنسانتره سیب و پوره سیب

کارخانه کنسانتره میوه

شرکت پارس فراور در اولین احداث خود اقدام به راه اندازی کارخانه تولید کنسانتره سیب و پوره سیب در منطقه شهرستان ارومیه در آذربایجان غربی نمود.

با هدف حمایت از باغداران سیب کار این منطقه رونق خوبی به این منطقه آمد و در تولیدات کنسانتره سیب و پوره سیب با ارزش افزوده بالایی برای مشتریان داخلی و خارجی سفارش گیری انجام شد.

کنسانتره میوه در این کارخانه به روش تغلیظ گرمایشی به عنوان اولین خط تولید کنسانتره سازی اقدام به تولید کنسانتره میوه مرغوب کرد.

فراوری میوه جات در کارخانه کنسانتره سازی با کیفیت مرغوب استاندارد جهانی انجام می شود.

تولید کنسانتره سیب با بریکس تغلیظ شده

کارخانه کنسانتره میوه

تولید کنسانتره سیب با بریکس ۷۰ و پس از تغلیظ در بسته بندی کیسه اسپتیک انجام می شود. کنسانتره سیب بعنوان شیرین کننده طبیعی در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیرینی سیب درختی طبیعی است و هضم و جذب آن در بدن بسیار سریع و بدون عارضه ای انجام می شود.

بهترین کیفیت تولید کنسانتره میوه در ایران

کیفیت ابعاد مختلفی دارد. کیفیت در تولید می تواند کیفیت خرید ، کیفیت روش تولید باشد. نظارت مهمترین امر در تولید است. استاندارد مورد استفاده در کارخانه کنسانتره پارس فراور با ممیزی شرکت آلمانی و دستگاه های تولید شرکت ایتالیایی انجام می شود.

هر ساله کارشناسان آلمانی با بازدید از کارخانجات کنسانتره سازی میوه پارس فراور بهترین کیفیت تولید کنسانتره میوه و پوره میوه را در ایران مورد تأیید می دهند.

بهترین تولید کنسانتره میوه در ایران در حال حاضر متعلق به شرکت پارس فراور است که فرایند های خرید ، تولید و فروش را به دست نیروهای متخصص و همچنین جوانان خوش فکر انجام می دهد.

صادرات پوره میوه جات ایرانی با قیمت عمده فروشی

کارخانه کنسانتره میوه

کارخانه کنسانتره میوه یزد از مجموعه کنسانتره سازی های میوه جات صنعتی پارس فراور است که می توان برای تولید ، فروش و صادرات پوره میوه و کنسانتره میوه در انواع مختلف اقدام کرد.

در شهر یزد ما اقدام به تولید کنسانتره سیب ، کنسانتره انار ، کنسانتره البالو ، پوره سیب و … در حجم عمده می کنیم.

خرید پوره میوه ایرانی به صورت عمده

پوره میوه ایرانی یکی از پر طرفدارترین فراورده های میوه ای برای کارخانجات دیگر صنایع غذایی در دنیا می باشد. بعنوان مثال فصل میوه هلو سفید و هلو زعفرانی برای برداشت عمده و تولید پوره هلو تابستان است.

برای خرید پوره میوه می توانید از کیفیت صادرات پوره میوه های زیر متوجه کیفیت بالا محصولات پارس فراور شوید:

  • پوره هلو
  • پوره زردآلو
  • پوره آلو
  • پوره شاه توت
  • پوره توت فرنگی
  • پوره طالبی
  • پوره سیب درختی

فروش کنسانتره میوه در این سایت برای صنایع مختلفی از جمله آب میوه سازان ، شیرینی سازان و شکلات سازان و … انجام می شود. شما می توانید جهت خرید مستقیم از کارخانه کنسانتره سازی پارس فراور با کارشناسان فروش و بازرگانی که در این سایت اطلاعات تماسشان قرار داده شده است، اقدام کنید.

کارخانه کنسانتره میوه با رعایت مسایل بهداشتی و بدون دخالت دست و کاملاً مکانیزه افشره های میوه ای را تولید و عرضه می کند.

کارخانه کنسانتره میوه

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

خرید کنسانتره تهران

خرید کنسانتره میوه در تهران به قیمت کارخانه

خرید کنسانتره میوه در تهران به صورت عمده و با قیمت کارخانه چگونه امکان پذیر …

کنسانتره ایران