بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره هویج / تولید و فروش کنسانتره هویج سیاه صادراتی

تولید و فروش کنسانتره هویج سیاه صادراتی

هویج سیاه صادراتی یکی از انواع محبوب هویج است که جهت مصارف کنسانتره از آن بسیار استفاده می شود. این کنسانتره تولید داخل بوده و فروش بسیار خوبی دارد. در واقع یکی از مصارف عمده در آبمیوه های چند طعم همین کنسانتره هویج سیاه است.

هویج سیاه یا به قولی بنفش از نژادهای هویجی است که بسیار پر آب بوده و جهت مصارف فراورده ای هویج بیشتر از این نوع استفاده می شود.

پیشرفته ترین دستگاه ها در خط تولید کنسانتره ما قابلیت این را دارد تا انواع محصولات مویه را به کنسانتره تبدیل کند. هویج سیاه نیز از جمله محصولاتی است که به سبب داشتن مقادیر قابل توجه ویتامین آ برای تقویت قدرت بینایی توصیه می گردد. کنسانتره هویج در دنیا نیز بازار بسیار خوبی دارد.

کنسانتره هویج

اگر بازرگان بازار میوه و یا تولید کننده فراورده های تبدیلی بازار میوه هستید و به دنبال راه حلی برای افزایش ماندگاری هویج سیاه خود هستید بدانید امروزه در تمام دنیا کنسانتره هویج سیاه بسیار طرفدار پیدا کرده است. داشتن رنگ جذاب در عین داشتن کربوهیدرات بسیار بالا از ویژگی های بسیار خوب این میوه پر خاصیت است که باعث می شود از آن به واسطه رنگ و طعم و خواص جذابش برای تولیدات بسیاری از صنایع تبدیلی مانند دسر و آبمیوه و نوشیدنی استفاده شود. کنسانتره آب هویج امروزه در آبمیوه سازی های سطح شهر نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مردم نیز بسیار از طعم انواع نارنجی و سیاه آن استقبال می کنند.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4
کنسانتره ایران