بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / پوره میوه / خرید کنسانتره و پوره میوه سال ۹۷

خرید کنسانتره و پوره میوه سال ۹۷

سال ۹۷ که به دلیل سرمازدگی برخی محصولات کشاورزان مانند انگور، آلو و … موجب افت برداشت محصولات شده است، سالی است که برای تهیه فراورده های میوه ای توسط کارخانجات مستلزم تهیه مواد اولیه با قیمت مناسب و کیفیت مورد خواست مشتری نهایی است. خرید کنسانتره و پوره میوه از محصولاتی هستند که برای تولیدات آنها معمولاً از ارقام درجه ۲ و ۳ محصولات کشاورزی استفاده می شود و در سالهای کم باری به هر دلیلی که باشد قطعاً تولیدات فراورده های مذکور نیز با افت بیشتری همراه خواهد بود که نتیجه آن عرضه بیشتر آبمیوه سازان و سایر صنایع پس فراور کنسانتره و پوره می باشد که موجب واردات کنسانتره میوه و واردات پوره میوه خواهد شد.

کنسانتره و پوره میوه دو فراورده متفاوت هستند که برای میوه های مختلف با کاربری های مختلف تولید می شود. معمولاً میزان بریکس (میزان مواد جامد محلول در آب) برای یک میوه با تبدیل به شدن به کنسانتره و پوره میوه افزایش می یابد. از آنجا که پوره میوه فراورده ای است خمیری شکل و میزان آب بسیار پایینی دارد، بریکس آن نیز در مقایسه با کنسانتره محصول مشابه پایین تر است. تولیدکنندگان کنسانتره ایران و سایر کشورها نیز هر ساله برای برخی محصولات هم به تولید و خرید کنسانتره و هم پوره میوه همت می کنند. سال ۹۷ با تمام فراز و نشیب ها برای یک تولیدکننده کنسانتره و آبمیوه ساز سال مشکلی نخواهد بود چرا که از نمونه های وارداتی و یا سایر محصولات استفاده می کند؛ آنچه رمز درآمدزایی در این حوزه است توان جامعه برای محصولات فراورده ای میوه ای در خرید کنسانتره، پوره و آبمیوه است. چرا که محصولات آبمیوه ای هیچگاه جزئی از کالاهای اساسی مصرفی نبوده و نخواهد شد.

 

صادرات کنسانتره میوه

در رکود بازارهای داخلی بهترین راه برای فرار از ورشکستگی یک تولیدکننده یافتن بازارهای سایر کشورهاست. در حوزه کنسانتره میوه سابقه نشان داده است که کشورهای روسیه، اوکراین، آسیای شرقی، اروپا و … خریداران عمده محصولات تولیدی ایران هستند. صادرات کنسانتره میوه در بازارهای هدف سایر کشورها که وضعیت درآمدی مردم نوسانات زیادی ندارد؛ بهتر بوده و خود موجب کشش تقاضای سایر کالاهای جذاب آبمیوه ای خواهد بود.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

کنسانتره میوه ایرانی

قیمت فروش کنسانتره آب میوه قرمز ایرانی

میوه های قرمز ایرانی مانند آلو، آلبالو، انار و … بسیار پر طرفدار هستند و …

کنسانتره ایران