بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره لیمو / خرید انواع کنسانتره لیمو

خرید انواع کنسانتره لیمو

در بازار امروزی خرید انواع کنسانتره لیمو توسط شرکت های مختلف و تاجران افزایش پیدا کرده است، و تقاضا برای این نوع از کنسانتره رو به افزایش است. دلیل آن استفاده ی زیاد این کنسانتره در صنایع متفاوت می باشد.

انواع کنسانتره لیمو

خرید انواع کنسانتره لیمو

خاصیت های بیشمار لیمو بر هیچ یک از افراد جامعه پوشیده نیست. لیمو سرشار از ویتامین C می باشد و برای درمان بیماری های ویروسی بسیار توصیه می شود.کنسانتره ی لیمو یکی از پرمصرف ترین انواع کنسانتره می باشد. خاصیت اسیدی لیمو سبب شده است تا از کنسانتره ی این میوه در صنایع زیادی استفاده شود.
برای خرید کنسانتره ی لیمو می توانید به نمایندگی های فروش مراجعه کنید و پس از بررسی کیفیت کنسانتره، اقدام به خرید نمایید.برای خرید کنسانتره لیمو فروشندگان بی واسطه را پیدا کنید چرا که همیشه دست دلالان برای خرید فروش هر محصولی باز می باشد. با خرید مستقیم قیمت کمتری برای این نوع کنسانتره می پردازید.
معمولا کنسانتره لیمو به صورت عمده خرید و فروش می شود. خریداران عمده ی کنسانتره این میوه معمولا صاحبان صنایع و کارخانه ها می باشند.البته به دلیل گران بودن لیمو در ایران، حجم عمده ی کنسانتره ی لیمو از کشور هایی مانند ایتالیا و ترکیه وارد می شود.تولید کنسانتره لیمو در شهر های شمالی ایران به صورت انبوه انجام می شود ولی جوابگوی نیاز های جامعه نمی باشد.

انواع کنسانتره لیمو

کنسانتره لیمو

کنسانتره ی لیمو از حذف آب موجود در لیمو تولید می شود. در واقع این کنسانتره لیموی تغلیظ شده است.کنسانتره شدن لیمو، سبب بالا رفتن غلطت آن و قوی شدن طعم لیمو شده است. درنتیجه در صنایعی که از آب لیمو استفاده می شود، کنسانتره گزینه ی مناسبی برای کم کردن هزینه ها می باشد زیرا مقدار کمی از کنسانتره لیمو کار آب لیمو در حجم بالا را انجام می دهد.
کنسانتره لیمو همان خواص لیمو را دارد و برای انواع نوشیدنی و … گزینه ای همه پسند و مناسب است.کنسانتره ی لیمو جایگزین مناسبی برای لیموی تازه است و استفاده از کنسانتره به جای لیمو در صناییع مختلف باعت کاهش قیمت کالاهای مختلف شده است.

انواع کنسانتره لیمو

موارد استفاده از کنسانتره لیمو

  • استفاده در تولید آبلیمو سازی
  • استفاده ا در تولید انواع آب میوه ها
  • استفاده در تولید انواع نوشیدنی های گازدار
  • استفاده در تولید آبنبات سازی
  • استفاده در تولید انواع کیک وشیرینی
  • استفاده در صنعت لبنات
  • و …

میزات تقاضا برای خرید این نوع کنسانتره بسیار زیاد است و بازار آن را رونق بخشیده است.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

واردات کنسانتره لیمو

قیمت فروش کنسانتره لیمو وارداتی

فروش کنسانتره لیمو از جمله پر مصرف ترین انواع کنسانتره می باشد که با توجه …

کنسانتره ایران