بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره لیمو / فروش عمده بهترین کنسانتره لیمو مرغوب

فروش عمده بهترین کنسانتره لیمو مرغوب

کنسانتره لیمو مرغوب کنسانتره ای است که دو فاز نشده باشد و طعم ترش لیمو تازه را در خود داشته باشد. فروش بهترین نوع آن که مرغوب است به صورت عمده قابل عرضه است.

شما به خوبی می دانید که کنسانتره میوه برای نگهداری بیشتر تهیه می شود و این امر برای میوه و مرکباتی مانند لیمو ترش که به دلیل نازکی پوسته آن چندان طولانی مدت به صورت تازه پس از چیده شدن قابل نگهداری نیستند نکته حائظ اهمیتی است.

قیمت هر کیلو کنسانتره میوه و مرکبات

بهترین کنسانتره لیمو

برای تعیین قیمت هر کیلو کنسانتره میوه و مرکبات شرکت پارس فراور سالانه و در تولید سال جدید قیمت ها را به روزآوری می کند. اهمیت تهیه کنسانتره میوه در تمام طول سال موجب شده است تا این سایت بازار کنسانتره میوه ایران شرکت پارس فراور را بعنوان بزرگترین تولید کننده کنسانتره میوه و پوره میوه برگزیند.

تولید آبلیمو از کنسانتره میوه وارداتی و ایرانی در سالهای اخیر رشد بسیار خوبی داشته است. شما در زیر انواع کنسانتره لیمو ترش عرضه شده در این سایت را می توانید بهتر بشناسید:

  • کنسانتره لیمو ترش اسپانیا
  • کنسانتره لیمو برزیل
  • کنسانتره لیمو ایتالیا
  • کنسانتره لیمو ترکیه
  • کنسانتره لیمو ترش ایرانی

قیمت کنسانتره لیمو ترش وارداتی

از آنجا که با واردات انواع کنسانتره لیمو ترش و استقبال مشتریان ثابت شده است که بهترین کنسانتره لیمو ترش وارداتی کنسانتره لیمو اسپانیاست، این محصول قابلیت استعلام قیمت روز از طریق ارتباط گرفتن با کارشناسان فروش و بازرگانی را داراست.

برای ارائه کنسانتره لیمویی با بهترین کیفیت باید انواع لیمو ترش استان فارس را برای آن استفاده کرد که خروجی آن طعمی لذیذ و کیفیتی قابل عرضه به هر بازاری داشته باشد. کنسانتره میوه را پس از تهیه به سردخانه ها منتقل می کنند و برای معاملات با سایر کشورها برای صادرات محموله بهتر است که در بسته بندی های کیسه ای اسپتیکی انتقال داده شود.

بهترین کنسانتره لیمو

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

واردات کنسانتره لیمو

قیمت فروش کنسانتره لیمو وارداتی

فروش کنسانتره لیمو از جمله پر مصرف ترین انواع کنسانتره می باشد که با توجه …

کنسانتره ایران