بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره میوه / فروش انواع کنسانتره میوه در تهران

فروش انواع کنسانتره میوه در تهران

فروش انواع کنسانتره میوه در تهران در حال حاضر امکان پذیر است. برای معاملات عمده بازار میوه ایران انتخاب فروش کنسانتره ای بسیار معقولانه و کم ریسک تر خواهد بود. تنوع کنسانتره میوه های حاضر در تهران باعث شده تا به راحتی بتوانید برای معاملات عمده در بازار کنسانتره میوه ایران انکان پذیر باشد.

کنسانتره میوه

کنسانتره میوه حاصل آبگیری میوه، پختن، فیلتراسیون و پاستوریزاسیون می باشد. در این مورد که چرا میوه را تبدیل به کنسانتره می کنند بسیار مطالب عنوان شده است. اما ساده ترین و مهم ترین دلیل آن داشتن عمر محصول بالاتر است. فروش انواع کنسانتره های میوه معمولاً دارای عمر محصول دو سال می باشند. که این امر بدون افزودنی ها و فقط با طی مراحل فراوری کنسانتره محقق می شود.

کنسانتره میوه

کنسانتره میوه فراورده تبدیلی بسیار پر کاربدی است. امروزه در صنایع تبدیلی فراورده های میوه ای در دنیا بسیار از انواع کنسانتره استفاده می شود. صنایعی مانند پودر کیک سازی، آبمیوه سازی، روکش بستنی، مرباسازی، بستنی طعم دار و بسیاری صنایع دیگر ترجیح می دهند از انواع کنسانتره میوه استفاده کنند.

فروش کنسانتره میوه تهران

فروش کنسانتره میوه در تهران به دلیل ارتباطات تجاری بسیار خوبی که در پایتخت وجود دارد در حال انجام است. اگرچه که بیشتر کارخانجات تولید کنسانتره میوه در شهرستان ها قرار دارند اما تحویل و فروش کنسانتره میوه تهران قابل انجام است و در حجم حداقل ۲۰ تن می توان سود خوبی برای آن در نظر گرفت.

امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

صادرات کنسانتره میوه

صادرات کنسانتره میوه انگور به روسیه

کنسانتره میوه انگور از محبوب ترین کنسانتره های میوه می باشد که صادرات آن به …

کنسانتره ایران