بازار کنسانتره و پوره میوه ایران
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / کنسانتره انگور / فروش کنسانتره انگور قرمز شانی

فروش کنسانتره انگور قرمز شانی

فروش کنسانتره انگور قرمز شانی برای مصارف مختلف صنایع تبدیلی میوه در ایران انجام می گیرد. از بهترین انواع کنسانتره انگور سیاه، برای فروش داخلی و صادرات کنسانتره انگور آماده خدمت گذاری هستیم. صادرات کنسانتره انگور به سایر کشورها از مبدأ کارخانه به صورت بشکه ای با بسته بندی اسپتیک و با کانتینر یخچالدار انجام می شود.

انگور

انگور یکی از میوه‌های لذیذ و پرطرفدار تابستانی است که به خاطر داشتن خواص فراوانی از آن به میوه بهشتی یاد می‌شود. این میوه از لحاظ تنوع و خواص موجود در آن بسیار منحصر به فرد است و بیش از ۶۰۰ نژاد از آن در دنیا وجود دارد. کشور ایران دهمین تولیدکننده انگور دنیاست. انگور شامل ویتامین های A و B و C و البته منیزیم، كلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم و آلبومین نیز می‌باشد.

کنسانتره انگور

فروش کنسانتره انگور

با شروع بازار صادرات کنسانتره انگور سایر کنسانتره ها امیدواریم بتوانیم بهترین نوع کنسانتره تولید شده از انگورهای قرمز بی دانه و دانه دار را به مشتریان خود ارائه دهیم.

از آنجا که کنسانتره انگور خواص فنولی فراوانی دارد و در پیشگیری از بیماری های عفونی بسیار مؤثر است، آن را به سبد محصولات خود افزوده ایم. در کشورهای اروپایی نیز یکی از بیشترین مصرف کنسانتره های میوه برای کنسانتره انگور می باشد.

 

کنسانتره انگور

فروش کنسانتره میوه انگور قرمز شانی

فروش کنسانتره انگور قرمز شانی از این جهت رونق دارد که رنگ بنفش جذابی دارد و فراوری آن عیار بسیار خوبی برای تولیدات کنسانتره و نوشیدنی دارد. همچنین مصرف کنسانتره انگور موجب اشتهای بیشتر و چاقی می شود. برای زنان شیرده موجب تقویت شیر بیشتر می شود و همچنین رافع خستگی می باشد. از مزایای دیگر آن تسویه کبد و بهبود عملکرد آن می باشد.

از فروش کنسانتره انگور قرمز با قیمت مناسبی جهت بازاهای صادراتی می توان استفاده کرد.

فروش کنسانتره انگور

فروش انواع کنسانتره میوه

فروش انواع کنسانتره میوه ایرانی و خارجی از طریق این سایت انجام می شود. جهت فروش پوره میوه برای تولیدات مرباسازی در انواع پوره میوه زیر پارس فراور خدمت رسان مشتریان بدون واسطه است:

  • پوره سیب
  • پوره موز
  • پوره هلو
  • پوره آلو
  • پوره زردآلو
  • پوره انبه
  • پوره توت فرنگی
  • پوره زغال اخته
امتیاز ما
پارس فراور
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120798198
شماره تماس دفتر مرکزی: 02128428198
شماره تماس بازرگانی و فروش: 02634436353
آدرس اینستاگرام: sorkhfaravaran@
آدرس کانال: concentrech@
پست الکترونیکی: parsfaravargp@gmail.com
آدرس دفتر فروش: کرج - گوهردشت - بلوار رستاخیز - بعد از سیزدهم - ساختمان البرز طبقه 2 - واحد 4

مطلب پیشنهادی

فروش کنسانتره انگور

فروش کارخانه تولید کنسانتره سازی میوه انگور سفید

میوه انگور در ایران در تاکستان های بسیاری تولید می شود. از آنجا که خواص …

کنسانتره ایران